torsdag den 28. februar 2008

23. Ting

Evalueringen.

Jeg synes, at 23 ting er en rigtig god ide.

Jeg har nu er på flere forskellige niveauer et overfladisk kendskab til ca. 23 ting.

Det har været rigtig mange ting, som jeg absolut ikke har anet eksistreret - og noget vil jeg måske vende tilbage til.

Det faglige er selvfølgelig godt, men det sociale er mindst lige så godt. Det gav mulighed for at lave noget andet (end arbejde) sammen med sine kollegaer i sin afdeling, samt en undskyldning for at lære andre at kende UDEN for sin afdeling.

MEN MEN MEN 23 ting er en alt for stor mundfuld. Det tager alt for meget tid i for lang tid.

Så hvis seancen skal gentages skal det efter min anbefaling indeholde langt færre ting.

Men tak for denne gang og for den lille Zen maskine.

Ingen kommentarer: